Δείτε επίσης, πώς επιλέγουν το έτος 2009 οι ευρωπαίοι πολίτες τις διακοπές τους....ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ... η μεγάλη πλειοψηφία ομαδικά και ατομικά...
ΡΩΤΗΣΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ,ΠΟΣΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΠΟΡΤΑΛΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ;...
Η απάντηση είναι....ΟΥΤΕ ΜΙΑ!!!...Δείτε την εισήγηση και αναρωτηθείτε:
"Μα γιατί δεν στοχεύουμε εδώ και επιμένουμε σε εκθέσεις και αναχρονιστικά φυλλάδια;;;;"
Διαβάστε το και αναρωτηθείτε, αν υπάρχει λογική εξήγηση..
Αυτά ακριβώς εισηγούνται......είναι τα δικά τους λόγια αυτούσια......
ΕΙΔΙΚΟ ΒΑΡΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ
Σύμφωνα με έρευνα του Ευρωβαρόμετρου, το Internet είναι πλέον η πρώτη (σε μη προσωπικό επίπεδο) πηγή πληροφόρησης με βάση την οποία οι Ευρωπαίοι πολίτες αποφασίζουν για τον τόπο των διακοπών τους.
Είναι δε χαρακτηριστικό ότι το Διαδίκτυο θεωρείται η πιο σημαντική πηγή πληροφόρησης από το 22% των Ευρωπαίων ποσοστό συγκρίσιμο με το άθροισμα των άλλων πηγών (σε μη προσωπικό επίπεδο) δηλαδή των τουριστικών γραφείων, των εμπορικών και μη εμπορικών καταλόγων, περιοδικών και οδηγών και κάθε μορφής μέσων ενημέρωσης τα οποία όλα μαζί συγκεντρώνουν 24%.
Εντυπωσιακό επίσης εύρημα της ίδιας έρευνας είναι ότι το 56% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα σχεδιάσουν μόνοι τους τις διακοπές τους το 2009 χρησιμοποιώντας ως μέσο πληροφόρησης κυρίως το Διαδίκτυο.Είναι λοιπόν το διαδίκτυο το μέσο στο οποίο πρέπει να επικεντρωθεί η προσπάθεια ενημέρωσης και τουριστικής προβολής...
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΙΔΙΟΚΩΜΕΝΟ ΣΤΟΧΟ....
ΕΙΔΙΚΟ ΒΑΡΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ
Σύμφωνα με έρευνα του Ευρωβαρόμετρου, το Internet είναι πλέον η πρώτη (σε μη προσωπικό επίπεδο) πηγή πληροφόρησης με βάση την οποία οι Ευρωπαίοι πολίτες αποφασίζουν για τον τόπο των διακοπών τους.
Είναι δε χαρακτηριστικό ότι το Διαδίκτυο θεωρείται η πιο σημαντική πηγή πληροφόρησης από το 22% των Ευρωπαίων ποσοστό συγκρίσιμο με το άθροισμα των άλλων πηγών (σε μη προσωπικό επίπεδο) δηλαδή των τουριστικών γραφείων, των εμπορικών και μη εμπορικών καταλόγων, περιοδικών και οδηγών και κάθε μορφής μέσων ενημέρωσης τα οποία όλα μαζί συγκεντρώνουν 24%.
Εντυπωσιακό επίσης εύρημα της ίδιας έρευνας είναι ότι το 56% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα σχεδιάσουν μόνοι τους τις διακοπές τους το 2009 χρησιμοποιώντας ως μέσο πληροφόρησης κυρίως το Διαδίκτυο.Είναι λοιπόν το διαδίκτυο το μέσο στο οποίο πρέπει να επικεντρωθεί η προσπάθεια ενημέρωσης και τουριστικής προβολής...
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΙΔΙΟΚΩΜΕΝΟ ΣΤΟΧΟ....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου